Inget ont som inte har något gott med sig

Nu när Minna är sjuk får hon sova i min famn även dagtid. Annars brukar hon ju oftast sova i vagnen på dagarna. 

God morgon alla mysluvor!

Har ni sovit gott? Det har nog vi ändå, trots att lilla hjärtat fortfarande har feber (38,0 nu på morgonen). Minna sov väldigt oroligt igår kväll men när jag gick och la mig och hon fick ligga tätt, tätt intill sov hon lugnt och tryggt hela natten. 

Vi har inga som helat planer idag, jag ska bara ta mig en tur till brevlådan när posten kommit för jag tror att Minnas vår/sommar-mössa kommer idag. 

Vad gör ni på fredagen den 13:e?

Kommentera

