1,5 timmes sömn i mammas famn

Trött liten älskling. 

Hej mysluvor!

Minna var lite missnöjd på morgonen och det tog faktiskt en stund för mig att fatta att hon var trött. Det kändes ju som att hon nyss vaknat. Prövade att lägga henne i vagnen först men då hon inte kom till ro där (det brukar hon göra fort när hon är trött) så tänkte jag att hon kanske inte var trött helt enkelt. 

Nu har hon dock sovit i min famn i ungefär 1,5 timme så hon var nog väldigt trött. Och behövde kanske tanka lite mamma. Jag har i regel inga problem med att låta henne sova i famnen. Det som behöver göras kan vänta till sen. Min lilla älskling är bara liten en gång och för mig är det viktigt att hon får den närhet hon behöver. 

Om en stund eller två kommer Sonja och Hugo hit och hälsar på. Oh så mysigt! 

Ha en skön dag godingar!

Kommentera

