En ute-dag

God kväll gott folk!

Idag har vi varit ute hela dagen, så himla skönt. En väldigt stor del av vår trädgård är nu krattad och det känns skönt. Det blir ju så mycket finare!

Den är himla bra den här gymmattan, funkar både ute och inne och är bara att torka av om den blir smutsig. 

Minna har hjälpt till att köra skottkärran. Jag undrar hur många fulla lass med löv, barr, kottar, pinnar, gräs och grus vi kört bort idag. Många är det iallafall. 

Nu är jag lite skönt seg och Minna sover. Funderar på att koka mig en kopp te och sätta mig i soffan en stund. Är lite lur på om vi ska göra oss en tur till stan imorgon eller inte. Det beror på om de har utemöbeln jag vill ha på Ö&B, på vädret och på om vi har lust. Time will tell. 

Nu blir det te iallafall. 

Jag önskar Er en fin kväll!

Kommentera

