Vår dag, denna vårdag

Igår bytte jag från liggdelen till sittdelen på vagnen. Tänkte att Minna kanske vill kunna kika lite när hon sitter i vagnen och är pigg. Hon har sovit i den två gånger idag och hon verkar acceptera det. Hon verkade också tycka att det var spännande att sitta och kika när vi gick till gammelmormor. 

Vi hade fått provpåsar på välling och gröt från Semper så Minna har fått testa välling för första gången idag. Det var nog inte så dumt. Annars har vi tagit det lite lugnt med ”börja-äta-vanlig-mar-inskolningen” ett par dagar för fröken har inte varit så intresserad. 

Lilla hjärtat har hjälpt mig att ”vattna” kaninerna. 

Älskade go-unge!

Mammas älskling ❤️

Nu sover min lilla skatt och jag är faktiskt lite småtrött också. Lätt att bli trött när man varit ute i princip hela dagen. Härligt!

Jag önskar Er en trevlig kväll!

Kommentera

