Wow vilken härlig dag!

Badligan! Sonja, Hugo, Jag och Minna ❤️

Alltså wow va bra det gick på badet! Vi kommer helt klart åka och bada snart igen för Minna var alldeles tokig i vattnet. Oj va hon tyckte att det var roligt!

Hon sprattlade, hoppade och studsade och var alldeles sjögrön av lycka! Så himla kul att se! Det glädjer mig förstås lite extra eftersom jag också älskar att bada. 

Efter badet mötte vi upp Malin i badhusparken och tog en fika där. Minna hade det mysigt hos moster ❤️

Jag hade först tänkt att övernatta i mammas lägenhet men jag ville mest bara hem sen. Vi åkte lite sent från stan men det gick bra ändå. Nu sover min älskade lilla badanka (motsatsen till badkruka) och jag ska ta hand om blöta handdukar och dylikt. 

Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll… också 😜

Kommentera

