Jag har klippt mig 😃

Mina toppar var så tufsiga så jag tog helt enkelt fram saxen och klippte till. 

Jag tror att jag gått till en frisör kanske två eller tre gånger under de tio senaste åren. Det har hänt att mamma eller mormor toppat mig men i regel har jag klippt mig själv. 

Tycker sällan att det är värt pengarna att gå till en frisör och skulle jag bli missnöjd när jag klippt mig själv så kan jag ju bara vara atg på mig själv, mycket bättre!

Apropå hår förresten. Herrejävlar va jag tappar hår nu efter graviditeten. Det är baskemig ett under att jag ens har något hår kvar med tanke på hur mycket hår som lossnar varje dag. 

Strax ska jag och Minna brumma iväg till Svensta för att hälsa på Johanna. Det vankas Key Lime Pannacotta och det låter ju vansinnigt gott!

Ha en fin dag godingar!

Kommentera

