Jag vill ha katten!


Det märks verkligen att Minna ser skillnad på våra katter och det är väldigt tydligt att hon är mest förtjust i och mest intresserad av Felix. Inte så konstigt kanske med tanke på att han är den av katterna som aktivt söker sig till henne också. 

Minna var så trött i eftermiddag så hon somnade vid tutten redan klockan fem. Hon vaknade dock igen när jag skulle ta mig ur sängen för att gå på toa. Hon blev ledsen för att hon var snorig men vi bytte blöja, tog på pyjamasen och hon fick renässans nässprej (bara koksaltlösning) och nu sover hon igen. 

Senare ska jag gå ner och ta hand om en tvätt, tömma diskmaskinen, koka mig en kopp te och se veckans första avsnitt av ”Halv åtta hos mig”.

Vad gör Ni en måndagskväll som denna?

Kommentera

