8 timmar!

Heliga makaroner! Minna vaknade inte förrän klockan tio i två i natt och det innebär alltså att hon sov i 8 timmar i sträck efter gårdagens grötfest. Det är bra med gröt!

Vi ligger och morgnar oss lite i mormors säng. Minna tuttar tummen och jag dricker mitt morgonte. 

Klockan är strax efter sex och det är bara vi som är vakna. Lilla mormorn sover på bäddsoffan för hon har ingen lust att trängas med oss på nätterna. Idag flyttar dock mammas inneboende ut så då får jag och Minna eget rum i fortsättningen. Det blir ju fint!

Nu ska jag morgonmysa med min lilla skatt. 

Ha en fantastisk dag! Det tänker vi ha!

Kommentera

