Varm kudde med inbyggd vibration 

   
   Jag vill minnas att jag sagt att Felix är en väldigt tålig katt…

Minna sover och jag passar på att vila för jag har lite ont i huvudet idag. Om ni bara visste hur skönt det är att vila med nacken på Felix, han är så varm och skön. Och bäst är det förstås när han spinner så det dessutom durrar lite. Nu har han dock somnat så jag får klara mig utan vibrationen. 

Jag tror inte att det är många katter som skulle acceptera att man ligger på dem så här och dessutom verkar tycka att det är mysigt. 

Underbara, älskade knaskatt!

Kommentera

