Grattis på din 5-månadersdag min lilla älskling!

  Idag är det alltså 5 månader sedan den har underbara solstrålen föddes. Helt otroligt va fort tiden går!

God kväll mysluvor!

Idag har vi haft en härlig dag, Minna har varit på gott humör mest hela tiden och vi har tagit oss en tur till Svensravik för att handla lite. 

Det blev både ett besök på Dollarstore (för att köpa strumpor till Minna och tändklossar till mig) och ett besök på mitt ICA. 

  Jag har gjort egen müsli med massa gott i. 

Denna gången blandade jag havregryn, rågflingor, russin, torkade tranbär, rostade solroskärnor, hasselnötter och hackade, yoghurtdoppade jordgubbar (frystorkade). Glömde visst pekannötterna. 
  Tänk att den här röststarka lilla skatten har funnit hos mig i 5 månader redan. Snart är hon ett halvår! Och tänk vad mycket det har hänt på de här 5 månaderna!

Från att ha varit ett betydligt mycket mindre myspaket som mest bara åt, sov och sket till att nu vara en nyfiken liten tjej med massa spring i benen, en egen vilja och aptit på livet. Fantastiska lilla människa, tack för att jag fick bli din mamma ❤️

Senare ikväll ska jag krypa upp i soffan med Felix och se veckofinalen av ”Hslv åtta hos mig”. 

Jag önskar Er alla en fin kväll!

Kommentera

