Badat tillsammans 

Nu i eftermiddags badade jag och Minna tillsammans för första gången och det var så himla mysigt!

Förut har hon ju badat i badbaljan men den börjar bli lite för kort när hon ligger ner och benen går som små trumpinnar. Halva badrummet blir blött också, inklusive mamman *haha*

Men att bada tillsammans var ju toppen, då kan hon ligga på mina ben, jag hålla henne sittande och ”arbetsställningen” blir mycket bättre. 

Nästa vecka ska vi mest troligt åka på badhuset. Det ska bli spännande!

Nu ska jag krypa upp i mitt soffhörn, titta på ”Halv åtta hos mig” och sörpla i mig en kopp te. 

Trevlig kväll kära Ni!

Kommentera

