Antiklimax de luxe!

Jag är både arg och ledsen just nu! 

Vi skulle ju åka och besikta bilen idag men när vi är på väg in till stan så ser jag att motorlampan lyser igen. Jag ringde Göran som fixat min bil och han sa att vi skulle koppla upp bilen på datorn igen. Avbokade besiktningstiden eftersom att bilen ändå inte går igenom med en lysande motorlampa. Så långt ingen större fara. 

När vi nästan kommit till Hackås börjar det plötsligt knacka kraftigt i något av de bakre hjulen. Jag kör sakta, sakta till Hackås och nu väntar vi på hämtning här. Försöker få tag på min andra bildoktor för att se om han kan hjälpa mig. 

Morr, spott, fräääääs!

Kommentera

