Långpromenad 

  Idag har vi varit ute på en riktig långpromenad i det sköna vädret. För en gångs skull var jag inte för varmt klädd utan alldeles lagom. 

  Idag gick vi turen som jag förut gick som morgonpromenad när jag tränade som mest. Då tog det mig cirka 1 timme att gå de 6,5 kilometrarna men nu tog det säkert 1,5 timme. Men vi har ju ingen brådska. 

Imorgon ska vi besikta bilen, jag bokade tiden igår efter att jag hämtat bilen på verkstaden. Det blir trevligt med en tur till stan. 

Snart får jag en kantarellsoppeleverans hem, mamma och mormor har gjort en kantarellsoppa som brukar vara supergod. Själv har jag nattat min lilla älskling. 

Ha en fin kväll!

Kommentera

