Gränslös och villkorslös kärlek

Mitt hjärta svämmar över ❤️ Tänk att jag fick bli mamma till världens finaste, underbaraste och härligaste lilla tjej ❤️

  Liten tuffing testar solbrillorna hon fått av Cleo, de är ännu lite för stora. 

  Lycka är att vara med dig ❤️

  Tossingarna, dom är goda dom!

  

”Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen. Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek. Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror, mina händer och mitt hjärta.”
Låttext av Björn Afzelius

Nu sover lilla älsklingen och jag ska strax gå ner och kvällsfika och se dagens avsnitt av ”Halv åtta hos mig”.

Imorgon är det en ny dag och då får vi se vad vi hittar på, nu är vi ju bilburna igen. Härligt!

Med sol i hjärta och sol i sinne önskar jag Er en härlig kväll!




Kommentera

