Den mest fantastiska i hela världen

  Liten älskling har somnat sött i min famn ❤️

God morgon alla härliga fredagsfirare!

Vilken underbar morgon vi har haft! Minna har varit på så himla gott humör, legat och pratat i sängen, skrattat på skötbordet och busat i köket. 

Den här lilla fröken har verkligen humor och glimten i ögat. Som vi skrattade när hon skulle äta och när hon släppte bröstet så sprutade det mjölk överallt. Det var roligt tyckte vi båda och sen bet hon fast bröstvårtan i mungipan med sina ännu tandlösa gommar och bara flinade. Tokfia! 

Nu sover hon som sagt sött i min famn och jag njuter av hennes närhet, hennes doft och hennes vackra, avslappnade lilla ansikte. Jag älskar henne så mycket så det nästan gör ont i hjärtat ❤️ Underbara, älskade, fantastiska och härliga unge, tänk att jag fick bli din mamma! DET är livets största och finaste gåva ❤️

Jag önskar Er alla en härlig fredag med massa kärlek!

Kommentera

