En bättre dag

Igår hade vi inte någon särskilt bra dag, jag var småless och Minna ganska missnöjd. 

Jag tror att det faktum att jag varit ”utan” bil på sistone bidragit till att jag blir lite less, jag tycker om att vara ”mobil” så att säga, och förkylningen för oss båda är ju heller inte särskilt kul. 

För Minnas del är tär förstås förkylningen och sen är jag lur på om hon börjar få tänder för hon dreglar massor och igår tuggade hon på allt möjligt. 

MEN idag är det en bättre dag. Solen skiner och vi är piggare och gladare. 

  Vi har gått en promenad på drygt en timme. 

  Jag har plockat fram utemöblerna… 

  …. och druckit kaffe ute i solen medan Minna fortsatte sova i vagnen…

  Jag har också påbörjar vårprojektet att kratta gården och framförallt vårstäda i kaningårdarna. 

Nu är det dags att byta en blöja och sen ska vi nog gå ut en stund igen. 

Önskar Er en fin dag i solen!

Kommentera

