Underbara, älskade vänner ❤️

  – Säg hej till publiken! ”HEJ TILL PUBLIKEN!” Idag har ”mamma-ligan” gjort Svenstavik. Som ett litet barnvagnsförsett lämmeltåg knatade vi tillsammans genom byn. 

God kväll gott folk!

Det är en sann ynnest att ha fått barn ungefär samtidigt som dessa två fantastiska människor. Jag är då otroligt tacksam för det!

Redan i somras startade vi en chatgrupp, vi tre, och sedan dess har vi i princip skrivit dagligen med varandra. Om allt möjligt som haft med graviditet, förlossning, amning, ledsna barn, glada barn, fantastiska barn, oro, glädje och massa annat. TACK!

Jag har förresten testat en lila färgbomb idag, därav den lite annorlunda hårfärgen. En färgbomb är som en pigmenterad inpackning kan man säga och den tvättas ur fort som jag förstått det. Jag hade hoppats att den skulle bli mer lila men men. Egentligen trivs jag nog bäst i min egen hårfärg ändå. 

Nu ska jag knoppa, så trött efter en rolig dag med mycket skratt. 

Kram och god natt!

Kommentera

