Underbar dag!

Idag har vi umgåtts med Annika och Sally som kom och hälsade på. Det är så roligt med spontanbesök ibland 😃

Vi gick en promenad runt byn, mellanlandade på SkiCenter och åt lunch där, var hemma hos oss och surrade.

  Felix är så härlig, han vill så gärna vara nära Minna så han ibland i princip lägger sig i knät på henne. Hon börjar också bli mer och mer intresserad av katterna… 

  Och just nu är hon inne i början av perioden ”allt ska in i munnen”, det gäller tydligen även katter… 

Felix är otroligt snäll och väldigt tålig men självklart löser jag upp Minnas starka nypor när hon får lite för hårt grepp om honom. Det verkar dock inte bekomma honom särskilt mycket för han ligger ju kvar och fortsätter söka sig till henne. Jag tror att de kommer bli så fina vänner ❤️

Apropå vänner… Jag är så otroligt tacksam att jag har dig som vän Annika, du betyder så mycket för mig! 

  Minna tvärdäckade på sängen efter Annika och Sally åkt hem så det blev fil-middag i sängen idag. 

Ikväll skuttar jag nog ner i snarklådan tidigt för jag är lite småtrött. Men väldigt nöjd med dagen!

Sov så gott mysluvor!

Kommentera

