Somnar vid bröstet igen…

Minna har under en ganska lång period inte somnat vid bröstet men nu är vi tillbaka på det spåret igen. 
  Jag tycker att det är så mysigt när hon sover i min famn för då kan vi båda tanka extra mycket närhet och det blir en naturlig vila för oss båda.

Jag grunnar på om vi ska åka och handla på Ica senare eller om vi ska skippa det. Jag gruvar mig lite eftersom det är så mycket folk på skärtorsdagen men samtidigt så vill jag handla lite för jag blev så inspirerad att laborerar i köket när jag tittade på Sveriges Mästerkock igår. Jag älskar det programmet! 
Vi önskar Dig en härlig dag!

Kommentera

