Första gången… 

Idag har Minna testat att sitta i en barnstol för första gången och det gick finfint!

  Väldigt passande att hon nu kan sitta i en sån med tanke på att jag har beställt en likadan från Ikea med Mamma. 

Det känns roligt att hon nu kommer kunna sitta med vid bordet då jag äter. Och så småningom kan vi äta tillsammans vid bordet, så mysigt!

Jag är jättetrött ikväll men väntar på ett samtal så jag får väl härda ut till dess. Kanske får kika på ett avsnitt av Sveriges Mästerkock som jag har missat… 

Kram och god natt på Er!

2 svar to “Första gången… ”

  1. Göte Lysén Says:

    OH Vad lik sin morfar hon är.GLAD PÅSK fr Katrineholm

Kommentera

