Härliga måndagsmorgon!

  Bläddrar lite i senaste numret av Sköna Hem. Jag fick en prenumeration i julklapp av min syster Malin och hennes sambo. Väldigt trevlig present tycker jag!

  Myser med den bästa ❤️

Igår vaknade Minna redan klockan fem på morgonen men idag vaknade vi klockan sex, mycket mer lämplig tid tycker jag. 

Nu har katterna fått frukost, jag har kokat mig en kopp te (Cinnamon Haze som jag köpte på Cypern) och nu ska jag bläddra i ovan nämnda tidning. Minna verkar vilja sova sin morgonlur redan. 

Jag tycker det är så skönt med lugna morgnar då vi stannar i sängen tills efter hon sovit sin morgonlur och jag kan dricka te i bingen. That’s the way I like it!

Idag ska vi hälsa på lilla frugan och uträtta ett litet ärende i Svenstavik. Det är planen för dagen. 

Jag och mysproppen bredvid mig önskar Er en fin måndag!

Kommentera

