Idag kom det första skrattet!

  Oh va roligt vi haft idag! Minna har skrattat vilket har fått mig att skratta så jag fick ont i kinderna! Så underbart!

God kväll på Er allihopa!

Idag har vi haft en lugn och sjön dag, vi har varit till Svensta och handlat lite (det ekade nästan i kylskåpet) och annars bara varit hemma. 

Minna är så rolig nu när hon roar sig med att räcka ut tungan stup i kvarten och pricken över i var när jag fick henne att skratta när jag gjorde ”prutt-ljud” med munnen. Det var väldigt roligt!

  Hufsa-Tufsa, Tessie och Flora säger hej till Er alla. 

Det händer så mycket med Minna nu så jag tror det är därför hon haft svårt att somna på kvällarna nu. Ikväll somnade hon först så sött när hon åt men efter en stund vaknade hon igen och var orolig. Jag gick med henne i famnen och sjöng för henne tills hon somnade igen men kort efter att jag lagt ner henne vaknade hon igen i h var lite ledsen. Jag undrar om hon kanske drömmer och vaknar av det? Nu verkar hon iallafall sova gott och troligen för natten. 

Jag önskar Er alla en fin fredagskväll!

Kommentera

