En liten morgonpromenad i ett soligt Vrysoulles 

  Solbrillor till mamman och solhatt till lilla älsklingen, redo för en liten morgonpromenad! 

God morgon på Er mysluvor!

Idag är det söndag (no shit Sherlock 😜) och vi har således 2,5 dag kvar här eftersom vi åker hem på tisdag eftermiddag. 

Idag tror jag att vi ska åka till bageriet vi var på för några dagar sedan. Jag hoppas att de har sånt där lussebulleformat bröd för det skulle jag vilja testa. 

Kanske blir det något butiksbesök också, skulle gärna vilja ha med mig något fint till hemmet. En inredningsdetalj som minne men ingen souvernir utan nånting ”riktigt”. Imorgon är det tydligen någon särskild dag så då är butikerna stängda men Marina trodde att det skulle vara öppet idag istället. 

  Nu håller Minna på att somna för andra gången den här morgonen. Det var tydligen uttröttande att gå på morgonpromenad. Det är klart förstås, hon upplever ju så mycket nytt hela tiden. 

Ikväll ska vi nog grilla och jag tror att jag ska försöka övertala Marina att vi kan göra kladdkaka till efterrätt. Hon har lagat all mat hittills så nu vill jag också bidra med något. 

Hoppas ni har en härlig söndag för det tänker vi ha!


Kommentera

