Vilken härlig dag vi har haft!

Hej godingar!

Klockan är snart 19:30 (cypriotisk tid, en timme före svensk tid) och Minna har somnat för natten. Jag ligger bredvid henne, lyssnar på hennes andetag och tänkte uppdatera er lite om vad vi gjort idag.

  Idag har vi plockat apelsiner! Det känns så exotiskt att kunna plocka apelsiner direkt från träden. 

  Marina, Bella (den lilla hunden med klänning) och Alice (den lite större, svarta hunden). 

  Jag och Minna njöt av skuggan bland apelsinträden. Idag har det varit varmare och inte lika blåsigt. Jätteskönt! 

  Tillsammans ska vi se världen ❤️

  Vi gick en promenad till Marinas mamma och i deras trädgård plockade vi citroner. Mmmmm citroner!

  Min älskade vän ❤️

  Apelsinplockning 😃

  Finaste Pontiki. Han är så fin, mysig och rolig. 

För övrigt så har vi tagit det rätt lugnt idag, varit på ett Supermarket och bland annat köpt lite godsaker att ta med hem. 

Nu ska jag kliva upp och gå ut och joina Marina och Christos ute i köket. Jag tror att det vankas fajitas ikväll. 

Jag önskar Er en trevlig fredagskväll mysluvor! 

Kommentera

