En tur till Ayia Napa

  Idag åkte vi till Ayia Napa, tyvärr var det väldigt blåsigt annars hade vi tagit en promenad längs det turkosa havet. 

  Minna åkte i ringsjalen, vilken fantastiskt smidig grej! Fråga mig inte varför jag gick omkring och kisade så här när jag hade solbrillorna på huvudet… Det är inte lika varmt som det kanske ser ut. 

  Marina och hennes trevliga yorkshireterrier Bella. 

  Vi käkade sushi, så gott! Ikväll ska vi förresten också äta ute på restaurang, det blir spännande för då ska vi troligen äta cypriotisk meze.

  Älskade Minna, min kärlek, min stjärna, mitt allt 😃

 Amoffi mo! brukar Marina säga till Minna och då blir hon nästan alltid jätteglad. Det betyder ungefär ”min skönhet/min vackra” som jag förstått det. 

   Marina, Jag och Minna (som höll på att somna) i sjalen.

  Minna somnade innan vi gick från restaurangen och sov sedan i sjalen ett bra tag. Jag såg förstås till att hon fick i. Frisk luft i sjalen när hon satt så här. Med tanke på att det var ganska blåsigt var det skönt att tyget på sjalen är ganska tjockt. 

  Underbara unge ❤️

  Mysdags med valparna. 

Nu ska vi snart åka och käka middag på en restaurang i närheten som heter Xilino. Den ska tydligen vara bra så det blir spännande. 

Greetings from Cyprus!

Kommentera

