En liten morgonpromenad i grannskapet

  Jag var lite rastlös eftersom vi vaknar tidigt och Marina vill sova längre så vi tog en liten promenad i grannskapet nu på morgonen. Minna är så söt i sin lilla solhatt. 

  En av grannarna har ett citronträd på sin bakgård. Jag som älskar citroner är inte alls avis, nejdå…. JAG VILL OCKSÅ HA ETT CITRONTRÄD!

Note to self: När jag blir onödigt rik ska jag köpa ett hus vid Medelhavet som har minst ett citronträd på tomten. 

  Här bor vi den här veckan, i Marinas mysiga lilla hus. 

  Älskade gounge, jag hoppas att vi kommer göra många resor tillsammans. Särskilt sedan när du blir äldre och förstår på ett annat sätt.

  I har lilla älsklingen vaknat igen. Hon ligger här på mon mage och surrar lite. 

På återseende gott folk! Kram på Er mysproppar!
  

Ett svar to “En liten morgonpromenad i grannskapet”

  1. Åh, ni ser ut att ha det riktigt gott.
    Inte alls avundsjuk🙂

    //Petra

Kommentera

