God natt min skatt!

  Världens underbaraste lilla älskling har precis somnat i en varm omfamning och jag har nu stoppat om henne för natten. 

God kväll gott folk!

Tänk, nu är det inte länge kvar tills vi åker till varmare breddgrader. På måndag tuffar vi iväg med tåget mot Arlanda och sen flaxar vi till Cypern. Det ska bli så roligt och härligt!

Jag är nästan klar med Minnas packning och själv har jag inte tänkt ta med mig så himla mycket. Jag vill ju gärna ha lite plats kvar i väskan också om jag hittar något fint att köpa där. Några fina kläder eller dylikt. 

Hur har No haft det idag?

Kommentera

