Den här tiden nästa vecka…

… har vi lyft från Arlanda och påbörjat vår resa mot Cypern. Det är inte utan att jag får lite resfebriga fjärilar i magen. 

Fler och fler saker börjar hoppa ner i resväskan. Idag har bland annat Minnas solhatt krupit ner tillsammans med ett litet husapotek. 

Ikväll blir det tidig kväll, Minna somnade redan klockan 19 och jag har en elak huvudvärk som jävlas med mig. Då brukar sömn oftast vara bästa medicinen tycker jag. 

  Minna lekte lite i sitt babygym idag och jag testade sedan att lägga henne på mage. Det dröjde inte länge innan hon blev så frustrerad och arg. 

Nu ikväll har vi legat och surrat massor och nu har hon som sagt somnat. Hon är så ljuvlig. Älskade lilla gulltuss, vad skulle jag göra utan dig? ❤️

Kram & god natt på Er mysluvor!

Kommentera

