Sjukstuga

Fan! Jag har blivit förkyld, ont i halsen, täppt i näsan och det känns som att jag har fulla huvudet med taggig bomull, motsägelsefullt kanske…

  
 Idag pimplar jag mer te än vanligt och försöker döda basselurerna med ingefära. 
Nu håller jag alla mina två tummar för att Minna slipper bli förkyld hon också och för att jag hinner bli frisk innan vi åker till Cypern. 

Idag tar vi det väldigt lugnt och nöter lite på soffan och sängen. 

Vi önskar Er en skön söndag, utan förkylning…

Ett svar to “Sjukstuga”

  1. Fy då, tråkigt med förkylning.
    Krya på dig.

    //Petra

Kommentera

