Grattis på 40-årsdagen min älskade vän! ❤️

  

 Du och jag Cleo ❤️ Min underbara, älskade vän, vad vore livet utan dig?

  Här var vi på väg till Bologna, Italien.

   

 Redo för galamiddag i Bologna.

  Firmafest på Draupner.

Stort, stort grattis på din dag, min finaste, finaste vän!

Jag älskar Dig!

2 svar to “Grattis på 40-årsdagen min älskade vän! ❤️”

  1. Tack så mycket☺️
    Vi ses snart😘

    • prestberg Says:

      Det gör vi! Minna ska sova sin morgonlur nu och jag tänkte passa på att duscha då, sen kommer vi till dig ❤️

Kommentera

