I brist på…

  … badtermometer kan man ju använda stektermometern…

  Nybadat lilltroll ❤️ Oh va hon tycker det är skönt att bada, ikväll surrade hon lite i badet också och det lät så härligt. 

  

Idag har jag, Minna, Annika och Sally varit i stan. Vi började med ett besök på Ecocaféet som är ganska nytt.

Dit kommer jag definitivt gå fler gånger för oj så mycket gott och supertrevligt bemötande. Jag åt bland annat den veganska salladen på bilden, med raw rödbetsbiffar, jättegod avokadocreme och annat mumsigt. 

  Nu har den underbara lilla älsklingen somnat och jag tänkte bläddra lite i en tidning innan jag också ska knoppa. 

Jag har blivit så himla kvällstrött på sistone men det beror väl på att lilla hjärtat somnar tidigt numer och vaknar tidigt (runt 6 ungefär). Skönt att kunna gå och lägga sig tidigt, då har jag inget emot att även vakna tidigt. 

Sov så gott alla mysluvor!

Kommentera

