Bokat boende på Arlanda

Nu är det bara cirka 3 veckor kvar tills vi åker till Cypern. 

Idag har jag bokat boende på Arlanda Rest and Fly för på vägen hem från Cypern kommer vi behöva övernatta eftersom vårt plan landar 22:50 och vårt tåg sedan går 8:35 dagen därpå. 

Jag har tidigare övernattat på Arlanda en gång (utan hotellrum alltså) och det var pest och pina, väldigt obekvämt och slitigt. Det gör jag verkligen inte om och självklart inte med lilla älsklingen. 

  Ett sånt här rum ska vi bo i den där natten. 

Rest and Fly ligger i Sky City på Arlanda så det är nära till diverse matställen på morgonen och nära till tåget. 

Det kostar rätt mycket men att få sova i en säng och kunna stänga en dörr om oss gör det så värt det. 

När jag var yngre reste jag ofta så billigt (och obekvämt) som möjligt men det har jag slutat med och nu har jag ju dessutom Minna att tänka på. 

Jag hoppas att Ni haft en fin alla hjärtans dag! Kram & god natt på Er!

Kommentera

