Mamma-halsband 

  
Det här halsbandet fick jag av Annika på babyshowern Malin fixade åt mig innan Minna föddes. Jag har inte använt det än men kom på idag att det är mycket bättre att Minna håller i det än i mitt vanliga halsband. 

  Soffmys ❤️

Idag har vi kikat på allt möjligt här hemma. Minna verkar tycka att vår vattenkokare är väldigt spännande, den är gjord av glas och lyser blått när den är på. Extra roligt är det förstås när det blåa vattnet bubblar. 

Nu har lilla älsklingen somnat en sväng så jag ska passa på att värma lite mat. 

Vi önskar Er en härlig fredagskväll!

Kommentera

