– Perfekt sovplats, säger Minna

  Jag har klätt amningskudden i en fleecefilt och sedan lagt den fina virkade filten ovanpå. Satte Minna där och vips så somnade hon till tonerna av Jerry Williams. 

  Tummen, den är bra den… 

  Här sover jag gott. Underbara, älskade unge 💕

Apropå något helt annat så har lilla mamman gjort en ny installation i glaskuben som i juletid var fylld med kottar och julgranskulor…

  Tema FIKA 😜 Jag är ju som ni vi väldigt förtjust i de här kopparna (och te),  den lilla mjölkkanna med lejontassar som jag köpt på loppis är också himla fin så den vill jag gärna ha framme. 

Apropå mjölkkannor, VEM har kommit på att de ska vara så rackarns små? 

Det är ju alltid så pinsamt att använda dem för jag får alltid be värden/värdinnan att fylla på för den blir liksom tom när den kommer till mig. När jag har en liten i famnen är det ju dock bra att ha mycket mjölk i kaffet eller téet för då är det ju ingen risk att hon skulle bränna sig OM jag skulle spilla. Focus on the good stuff!

Är det dags för middag nu tro? Jag tänkte göra tomatsoppa men insåg att jag inte hade några tomater så jag får helt enkelt hitta på något annat. 

Önskar Er en skön måndagskväll!

Kommentera

