What a beautiful day!

  I skrivandets stund är vi ute och går, det är kalasakönt ute men jag blir varm som en kamin…

  Som sagt…

Idag blir Minns hela 10 veckor och vi har och har haft en helt fantastisk dag. Vi började med en superhärlig morgon i bingen, lilla älsklingen var så himla glad, pratsjuk och sprattlig. 

  Det är fantastiskt att få umgås med denna lilla människa 24 timmar om dygnet men de stunder då hon är vaken och på så här gott humör, det är nog det absolut bästa som finns. 

  När hon varit igång rätt länge märkte jag att hon började bli trött så då drog jag henne tätt intill och hon somnade så gott. När hon sen vaknade igen fick hon lite mer mat och var sen på samma goda humör igen. 

Nu har vi kommit hem från promenaden och Minna sover fortfarande ute i vagnen. Själv grunnar jag på vad jag ska göra för middag. Längtar dock tills lilla hjärtat vaknar igen så vi får umgås mera. Att få barn är för mig verkligen livets allra största och vackraste gåva och jag är så oändligt tacksam för att jag fick bli älskade Minnas mamma. 

Vi här på Furulund, tvåbenta som fyrbenta, önskar Er en fortsatt superhärlig lördag!

  

Kommentera

