Middag i vinterträdgården på Storhogna Högfjällshotell 

Oj oj vilken mysig kväll vi har haft!

Malin och Johan kom hit och sen packade vi oss in i bilen som jag styrde mot Storhogna denna kvällen. 

  Älskade söstra och hennes fina Johan. Så mysigt att få umgås lite. Och extra trevligt blir det förstås i vacker miljö, Vinterträsgården på Storhogna är verkligen fantastisk.

  Minna satt nöjt i vagnen och kikade medan vi åt middag. 

  Jag och lilla älsklingen knatade omkring lite. Minna var väldigt fascinerad av alla de fina träden. Det är så roligt nu när hon är så mycket mer nyfiken. 

Efter vi käkat drack vi kaffe och åt chokladpraliner och bara njöt av stunden och livet. Minna somnade i min famn och en våg av lycka svepte över mig, inte för att hon somnade men för kärleken, närheten, lyckan och den fina, lugna stunden. 

Stort tack för en väldigt mysig kväll Malin och Johan!

Nu är vi hemma och mitt livs kärlek ligger bredvid mig och sover. Hon är så ljuvlig. Hon har börjar surra så mycket nu på sistone och det får mitt hjärta att smälta totalt. Till och med hennes ”mamma-jag-är-trött-nu”-läte, som nästan är ett skrik, är såååå gulligt. 

Nu ska jag också slå igen korpgluggarna. Imorgon är det en ny dag och då blir Minna hela 10 veckor, oj oj va fort det går…

Sov så gott Era små koddlorvar 😜

Kommentera

