Jag har bokat en resa!

  Bilden är lånad från nätet… 

Hallao godingar!

På tisdag är Minnas pass klart och nu ikväll köpte jag en resa till…. *trumvirvel*…. CYPERN!!!

  Bild från när jag var på Cypern med min pappa-familj för två år sedan. 

I mars åker vi till Cypern och stannar där i en vecka!

Jag och Minna kommer bo hos en vän jag lärde känna när vi var på Cypern sist. Hon heter Marinalis och vi klickade verkligen på en gång. Jag spenderade väldigt mycket tid med henne vid handduksbytet, där hon jobbade, på hotellet vi bodde på. Vi var även ute och fikade på stan. Jag lovade då att jag skulle komma tillbaka en vacker dag och nu är alltså resan bokad!

Det blir lite annorlunda att resa med en liten älskling men det blir bra. Måste verkligen tänka till vad det gäller packning och sånt dock. Mest nojjigt tycker jag att det är med trycket i öronen som blir när man lyfter och landar med flygplanet. Men vi fixar nog det också. Vi kan ju hoppas att Minna har en av sina sov-dagar när vi ska resa…

Jag väljer att se möjligheter istället för hinder. 

Nu ska jag slå igen korpgluggarna och sova en stund innan lilla älsklingen vill ha lite ”vickning”. 

Sov så gott alla mysproppar!

Kommentera

