Stark liten tjej

   
   
Ibland känner jag mig så elak när jag lägger Minna på mage men idag reste hon upp sig ordentligt så då kändes det inte lika ömligt.

Underbara, glada lilla unge ❤️

Om en stund ska vi kika på en massa muskler (Gladiatorerna), alltid trevligt! Jag börjar längta lite efter att träna igen, lyckligtvis kan man träna både bra och tungt hemma. Kroppsviktsträning kan var extremt tufft. 

  Längtar lite efter den här kroppen… Den känns dock väldigt avlägsen nu. Så länge jag helammar har jag dock inga planer på att aktivt försöka gå ner i vikt eller träna hårt. 

När Minna blivit större och jag starkare kan vi göra puss-pushups, Minna ligger på rygg på golvet och jag pussar henne i bottenläget på varje armhävning. 

Nu håller lilla älsklingen på att somna i min famn och det är bara en  halvtimme kvar tills Gladiatorerna börjar. 

Kram på Er och ha en skön, rolig och/eller härlig kväll!

Kommentera

