Underbara lilla unge ❤️

God kväll gott folk!

Klockan är nu strax efter halv elva och Minna har precis somnat. Jag är rätt trött också så jag ska inte bli långrandig.

  Igår var vi i stan, käkade på Sammurai med mamma (Mormor) och söstra (Moster Malin). Minna käkade också på Sammurai men fick hålla tillgodo med den mat jag ”lagat” åt henne… 

  Vi rände också lite i affärer och då sov lilla älsklingen. Jag köpte ett par fina gråa byxor till mig och en hel del grejer till Minna. Bland annat två par byxor, en tunika och små dräggel-scarfar, bra att ha när man har en liten pjuklarv 😜

  Nu ikväll har vi myst först i soffan och sen i bingen. Helt makalöst vilken fin dotter jag har ❤️

  Jag har läst en liten bit i ”Micke och Molle” för Minna och även om hon ännu inte förstår så verkade hon ändå tycka att det var ganska mysigt en stund. 

  Nu har lilla hjärtat somnat med nappen i munnen. Hon verkar gilla just den här nappen och hon verkar också ha ett annat sugbehov numer, jag vet nog varför men mer om det i ett annat inlägg. 

Just det ja, vi svängde förbi polisen när vi ändå var i stan också. Varför? Jo vi fixade ett pass till Minna. Hon sov dock när vi skulle ta passfotot så hon blundar på sitt allra första pass men de sa att det inte gjorde något. Världens finaste pass kommer det bli iallafall. 

Nu ska jag gå ner och hämta mer vatten och sen ska jag också knoppa. Imorgon ska vi på återbesök hos barnmorskan för att bland annat diskutera förlossningen. Det ska bli roligt!

Sov så gott alla underbara!

Kommentera

