Väldigt lite sömn i natt

Nej, det är inte Minna som hållt mig vaken. Hon somnade strax efter 22 och vaknade sedan klockan 2, käkade och somnade sedan lugn om igen för att vakna igen strax före 5, käka, byta blöja, somna om igen. Ny vaken period nån gång runt halv 7, käka, kromsa lite och sen somna om igen. 

Jag har däremot inte alls kunnat sova särskilt mycket i natt. Somnade vid 12, vaknade 2, matade Minna i max en kvart men själv var jag vaken drygt en timme.  Vid matningen kl 5 var jag också vaken bra länge och denna gången försökte jag inte ens somna om när lilla hjärtat somnat igen. Istället gick jag ner, kokade te och gav katterna frukost. Nu ligger jag i sängen igen med en sovande liten älskling bredvid mig. 

Idag ska vi åka till Minnas mormor som ääääntligen kommit hem efter 3 veckors jobb i Sundsvall. Som vi har längtat!

Jag önskar Er en härlig söndagsmorgon!

Kommentera

