Minna på kalas 

God kväll godingar!

Klockan är nu nästan halv elva och Minna har ganska nyligen somnat så jag ligger här bredvid henne i snarklådan och skriver. Det är ganska mysigt att vi nu börjar få en någorlunda regelbunden tid för läggning. 

Ikväll har vi iallafall varit på kalas hos min kusin Isabell som fyllt 20 år. Det bjöds på massa god mat och det blev en väldigt trevlig kväll tycker jag. 

  Minna satt en stund hos gammelfarmor (min farmor) medan jag hämtade mat. 

  Busade lite med Morfar och skuttade på bordet. Det bästa man har sätter man på bordet ❤️

  Och kramas med Morfar ❤️

  Lagom tills det var dags för dessert somnade lilla hjärtat en sväng ingen så då fick hon ligga hos min kusin Sandra en stund medan jag hämtade en himmelskt god tårta. 

En väldigt trevlig kväll!

Förresten! Minna blev ju hela 8 veckor idag också, tänk att det var så länge sen hon föddes. Det är så konstigt för det känns både som att hon funnits här så mycket längre samtidigt som att jag minns det som igår. Grattis lilla älskling!

Just nu grunnar jag på om jag ska gå ner och ta mig en macka eller något för det kurrar i magen igen. Typiskt *haha*

Kram och god natt på Er!

Kommentera

