Vardagslyx

  En av den här småbarnsförälderns högsta önskan är att få ta ett långt, varmt bad i lugn och ro. 

God morgon mysproppar!

En av fördelarna med att Minna nu har funnits hos mig i snart två månader är att jag så sakteliga börjar lära mig hennes rytm. Hon brukar bland annat vara vaken en stund på morgonen men sen vill hon gärna sova ett tag till. Idag passade jag på att bada direkt när hon somnat om i vagnen. 

Idag ska vi på BVC för att mäta och väga lilla älsklingen och jag undrar även lite om några utslag hon fått. Jag blir ju så orolig eftersom vi har både eksem och allergi i släkten. 

Dagens höjdpunkt är dock att vi ska träffa Annika, Sonja och Stina efter BVC. Och alla deras kids förstås. Victory, Sally-Ann, Hugo, Einar, Arvid och minstingen Minna ❤️ Jag började göra en cheesecake igår och den ska jag göra klar innan vi åker också. Kul att ta med sig något gott tycker jag. 

Ha en skön dag godingar!

Kommentera

