Mys-söndag 

  Börjar dagen med morgonmys i snarklådan. 

Efter att Minna käkat ”frukost”, vi varit nere och gett katterna frukost, kokat te och tömt upp en tallrik fil med flingor till mig begav vi oss tillbaka till bingen. Efter även jag fått frukost somnade Minna i min famn och vi fick sedan ligga och mysa en stund. 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men vi skulle behöva åka och handla iallafall. Hoppas att jag får igång bilen. Behöver få den fixad så fort som möjligt för det här går ju inte *haha* Jag trivs ju bäst när jag är fri som fågeln och kan ta bilen när jag vill…

Vi önskar Er en jätteskön söndag!

Kommentera

