Lilla hjärtat blir 7 veckor idag ❤️

Jag sitter i sängen med mitt livs största kärlek sovandes i min famn. Älskade Minna, tänk att jag fick bli mamma till dig. Det är sannerligen livets största gåva, att få bli förälder. 

  Lilla älsklingen sover sött i min famn, hon vill gärna sova en stund i min famn efter hon ätit, skitit och umgåtts en stund på morgonen. Så mysigt ❤️ Matbehållarna får ni på köpet idag… 

Kärleken till sitt eget barn går inte beskriva med ord, den är för stor och för djup. 

  
Idag är det 7 veckor sedan mitt liv förändrades, till det bättre, för alltid. Grattis på din 7-veckorsdag, mammas älskling!

Idag kommer Moster Malin och ”farbror” Johan hit och hälsar på. Det blir mysigt!

Vi önskar Er alla en fantastisk dag!

Kommentera

