Bildserie: Rock ‘n roll eller hårdrock?

  Blivande Jerka-fan?

Jerry Williams var min stora favorit när jag själv var liten. 

  Eller blir hon en liten hårdrockare kanske? 

  Eller så kanske Minna räcker ut tungan åt både det ena och det andra och hittar någon alldeles egen favorit. 

  – Jag lyssnar på vad jag vill, säger Minna. 

Sötast i hela världen är hon iallafall, det är en sak som är säker ❤️

  Amningskudden är en perfekt bäbis-fåtölj!

Nu ska vi pallra oss över till gammelmormor och Lenita och käka middag. Sen sådan idag men vad gör väl det?

Vad lyssnar DU helst på för musik numer och vilka favoriter hade du som barn?

2 svar to “Bildserie: Rock ‘n roll eller hårdrock?”

  1. Så cool lilla Minna är. Hon rockar loss riktigt ju😉 .
    Jag minns när jag var liten så diggade jag bla. Creedence Clearwater Revival, Roxette och Bryan Adams.
    Jag tror att min första egna skiva jag fick var Grease. Oj oj oj vad jag spelade den. Om och om igen.
    Men jag gillade också Jerry Williams väldigt mycket.
    Egentligen har nog mycket av den musiksmak man hade som liten hållt sig fast genom åren när jag tänker efter. För jag lyssnar gärna på samma sorts musik nu, flera år senare. Plus massa annat.
    Oj! Lite lång kommentar från mig kanske. Men vill i alla fall önska er en riktigt härlig helg!

Kommentera

