Morgonmys i bingen 

  Minna sover sött i min famn.

God morgon på Er koddlorvar!

Sovit gott? Det har vi och då särskilt Minna. 

Igår somnade hon i min famn hemma hos mormor och sov så i drygt två timmar medan vi kikade på premiären av ”Sveriges mästerkock”. Sen packade jag ner henne i vagnen och gick hem. 

Väl hemma lyckades jag bära upp henne utan att hon vaknade och sen fick hon äta, byta blöja och klä om till natten och allt det utan att hon knappt öppnade ögonen!

Jag trodde att hon skulle vakna när jag sedan la henne i sängen men icke. Hon sov som en stock. 

Det var första gången hon somnade för natten så tidigt som före 20.00. Hittills har hon nästan alltid varit vaken till tolv och ibland ett, halv två. Vi får väl se om hon tänkt skaffa sig en ny vana…

Snart ska iallafall jag kliva upp och göra mig klar för dagen. Vi ska på BVC för att träffa barnläkaren idag. Drygt att det är så jäkla kallt bara. 

Vad har ni för planer idag?

Kram på Er!

Kommentera

