Lilla tuffingen

  
Så söt i sin lilla gröna hoodie. Den är i storlek 56 och fortfarande ganska mycket för stor men den är varm och skön när det är kallt. 

  Älskade go-unge ❤️ Hon har fått så söta hamsterkinder 😃

  Lilla sötluvan vill gärna sova på mig och jag passar på njuta av närheten och myset nu när lilla hjärtat är liten. Det är ju som de säger, barnen är ju bara små en gång. 

  Hon är så go när hon flinar i sömnen. 

Nu ska jag sitta här och njuta av min lilla älskling och lyssna på slutet av ljudboken jag började lyssna på häromdagen. Har ni något tips på någon annan bra bok jag kan lyssna på sedan?

Jag är också lite sugen på att baka något idag men vi får väl se hur det blir med det. 

Livet är bra härligt, jag är så lycklig och tacksam ❤️

2 svar to “Lilla tuffingen”

  1. Ljudböcker är verkligen ett bra påhitt. Bla. när jag jobbar i stallet så brukar jag ha igång en ljudbok i bakgrunden, perfekt tycker jag.
    För ett tag sedan lyssnade jag på Hannah & Amandas bok ”Försoningen”.
    Den tyckte jag var bra. Vet inte om du hört/läst den. Annars kan jag varmt rekommendera den.
    En annan jag tyckte om var ”Ett oemotståndligt förslag” av Birgitta Bergin.
    Hoppas att det kan vara nåt bra tips.
    Önskar er en jätte bra eftermiddag och kväll!

    • prestberg Says:

      Ja visst är det toppen!

      Jag lyssnade på hela millenium-trilogin när jag jobbade på fabrik för en massa år sedan.

      Ska absolut kolla upp de böckerna. Tack så mycket för tipset!

Kommentera

