Oj va bra det blir!

   Nu har jag byggt ihop skötbordet (för 299 kr) jag beställt på Ikea. I natt kommer det bli en fröjd att byta på Minna, då jag slipper så böjd som en räka över min låga säng. 

  Det här är en del av Minnas rum. Än så länge använder hon inte det dock men när hon blir lite större blir det nog bra. 

Minnas och mitt rum, och hallen förstås, är de rum som jag hittills är mest nöjd med i vårt hus. 

  
Här kan lilla älsklingen ligga och kika på kaninerna i boken ”Jag önskar mig ett husdjur”, ”Kelan” (min syster Malin kallade gosedjur som såg ut som Sibirian Huskys för ”Krla”) och den rosa ugglan hon fått av Moster Nikita. 

Just nu får lilla hjärtat en ”sömnslurk” för hon verkar vara väldigt trött men har inte kommit till ro för kvällen än. Kanske om en stund. Om hon somnar så ska jag nog lägga mig tidigt jag också för jag är lite småtrött. 

Sov så gott alla mysluvor!


Kommentera

