Åkpåse till babyskyddet

  En fleecefodrad, jättemysig åkpåse från BOZZ. Självklart valde jag en lila *haha*

Hallao godingar!

När Annika och Sonja (och deras små älsklingar) hälsade på oss såg jag att de båda hade såna här praktiska åkpåsar till sina babyskydd (minsta varianten av bilbarnstol). En sånt vill jag också ha till Minna sa jag och sen skickade Sonja en länk till just den här lila, fina åkpåsen. 

Nu kommer Minna ha det mjukt, varmt och skönt när hon sitter i babyskyddet och jag slipper oroa mig för att filten inte ska räcka om vi tvingas gå en bit utomhus. 

Med den här åkpåsen sitter själva bältet i påsen och man behöver då aldrig ha så tjocka kläder på lilla älsklingen. Super cozy!

Idag har jag förresten ett annat projekt att pyssla med, jag ska nämligen bygga ihop skötbordet som vi ska ha på övervåningen idag. 

Ha en skön dag, snöig sådan eller inte!

Kommentera

