Små vänner på besök

God morgon mysluvor!

Oj oj vilken härlig morgon vi har. Mitt hjärta svämmar över av kärlek och jag är alldeles lyckorusig ❤️

  Det är helt otroligt hur mycket man kan älska sitt eget barn, det finns verkligen ingen större kärlek.

  Min älskade Minna, finaste i hela, hela världen ❤️

  Världens bästa katter morgonmyser också i soffan med oss. Felix, Nemi och Findus, underbara, älskade katter ❤️

Igår hade vi besök av Annika, Sally, Sonja och Hugo och det var förstås otroligt trevligt. Så underbart att ha vänner med barn i ungefär samma ålder som Minna. 

  Jag hade eldat så mycket så det var ungefär 27 grader varmt i vardagsrummet. Skönt för små älsklingar att ligga med bara ben och sprattla lite. F.v. Minna, Sally och Hugo.

Det är så roligt att kunna prata barn, bara vara tillsammans, äta lite, fika lite och inte behöva känna sig jättekonstig om man glömmer tutten utanför tröjan efter man har ammat. Innan Minna kom hade jag väl aldrig kunnat tänka mig att jag kunde glömma tutten framme…

  Älskade go-ungar ❤️ Tänk att de om bara några månader kommer krypa omkring när vi ses. Älsklingarna ❤️

  Just nu, Minna har somnat i min famn och alla katterna har också somnat. Minna, Felix och Nemi delar på den mysiga filten vi fått av Alf. 

Jag borde gå och tända en brasa men kan ju verkligen inte slita mig från dessa underbaringar. 

Vi önskar Er alla en underbar dag!

Kommentera

